Thursday, January 28, 2010

kembali ke pangkal jalan..

sememangnya kehidupan ini mudah tersesat..
kehidupan aku makin tersesat...
aku mahu pulang, aku mahu kembali....tapi aku semacam lemah dengan mutiara dunia...
kenapa...
aku percaya ada nya tuhan ,tuhan yang satu , hari pembalasan dan syurga neraka..
kenapa aku tidak mahu berubah..
org selalu bercakap , dunia ini tak lama kawan ku...
kenapa aku tewas, tewas bukan sedekit tapi terlalu banyak..
aku mahu pulang kawan2 ku...
aku tak mahu terus begini ,hanyut di aliran air deras....dan realiti mampu aku kembali..
aku sangat takut....takut nyawa aku diambil...dan ketika itu aku tidak mgkin sempat pulang......
kawan , sahabat , rakan , dan ibu bapa ku...jgn biar aku terlena ..terlena kerna..
dunia yg menyesat kan...
semakin hari ...dunia makin tua,tua yang mana mgkin sudah merangkak...
aku mahu selamat...
aku mahu berjuang..
aku mahu belaja...
mengenal tuhan...allah yang satu..
tlglaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.....
jauh aku dari syaitan dari dajjal..
subhannallah....allah....maha satu.....

No comments:

Post a Comment